maanantai 3. marraskuuta 2014

oppimissopimus
MISSÄ OLEN OLLUT?
Missä olen ollut töissä? Design hillissä tällä hetkellä ja aiemmin kesätöissä muualla
Missä olen ollut työssäoppimassa?Vero modassa, Design hillissä ja Skanssin KappAhl:ssa
Mitä olen oppinut näistä kokemuksista? Erittäin paljon kaikkea mutta suurin oppimiseni on ollut se että mikään ei ole rakettitiedettä eli maalaisjärjellä pääsee jo tosi pitkälle
Millaista palautetta olen saanut? Hyvää palautetta kaikinpuolin 
MISSÄ OLEN NYT?
Mitä osaamista minulle on kertynyt? - asiakaspalvelussa erityisesti olen nähnyt itsessäni aika ison kasvun
Mitkä ovat vahvuuteni ja heikkouteni? Vahvuuteni tunnen olevan asiakaspalvelussa ja heikkouteni somistuksissa
Mikä elämässäni on tärkeää?-
MINNE HALUAN PÄÄSTÄ?
Mitä haluan saavuttaa työssäoppimisjaksolla/ kesätöissä/joskus sitten isona? en tiedä
Mitkä ovat lyhyen ja pitkän tähtäimen tavoitteet? haluan vain tällä hetkellä läpäistä koulun hyvin arvosanoin ja saada hyvän pohjan
Mitä vahvuuksia minun tulee kehittää, jotta saavutan tavoitteeni? Entäpä mihin heikkouksiin minun tulee kiinnittää huomiota?-
KUINKA PÄÄSEN PERILLE?
Mitä minun pitää tehdä, jotta pääsen tavoitteisiini? -
Mitä minun tulee oppia?-
Kuka voisi olla avuksi? Keitä tarvitsen ympärilleni päästäkseni tavoitteeseen? -
MISTÄ TIEDÄN OLEVANI PERILLÄ?
Kuinka osoitan saavuttaneeni tavoitteen? Portfolio blogissa? -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti